Helgen var superhärlig ...

Spenderade en kall men skön helg på landet med mina föräldrar och mina döttrar. Träffade kusinen C på lunch och gjorde en del bra shopping - som vanligt :)

Det var skönt att komma bort och släppa allt här hemma och bara få byta miljö ett tag - det behövdes om man säger så. Miljön här hemma har ju varit lite påfrestande på senaste tiden och det var skönt att bra få slappna av och bli omhändertagen istället för att vara den som tar hand om allt och alla hela tiden.

Ballaste av allt hände faktiskt i fredags då jag satt på jobbet. Som kommer göra att jag ska söka en ny tjänst - har rådfrågat med personer i min närmaste arbetsmiljö och förtroendekrets som oxå tycker att jag ska satsa.

Så nu får det bära eller brista - eller brista gör det väl inte eftersom jag är trygg i min situation som är. Det här är bara för att göra det hela lite mer spännande ^^

Återkommer om mer hur det blir

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0