Nu är det dags!

Idag ska N läggas in för operation - alltid ett halvt dygn innan för att han ska kunna aklimatieras och skrubbas O_o

Det har varit nervöst värre hemma och det är väl förståelig och helt i sin ordning. Nu börjar ett nytt kapitel igen i N´s liv och det kommer bli det bästa av dem alla. Att återigen få rörlighet och dessutom slippa smärta måste vara det som står högst på önskelistan?! Visst det tar ett tag att komma dit och det krävs rehabträning - men om målet är synligt och man vet hur vägen dit kommer att se ut så känns det nära. Men det är ju enligt mig - jag kan verklilgen inte ens föreställa mig hur det känns i verkligheten för N. Jag bara hoppas att han förstår hur mycket stöd han har runt omkring sig - men att det ändå är upp till honom själv i slutändan.

Det kommer att gå bra jag bara vet det - DU ÄR STARK!!

//eVis

Kommentarer
Postat av: Niclas

Tack för allt idag och alltid..<3 Du är bäst och jag älskar dig alltid.

2010-11-02 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0