The Kid

Kände mig inte helt trött när jag gick o la mig även fast jag förmodligen var helt slut men jag tänkte att jag ändå skulle sätta på en rulle o se om det var värt min tid.

Det blev The Kid av Nick Moran med för mig helt okända Rupert Friend, Augustus Prew och Natascha McElhone mfl den var vidrig, Natascha gör sin roll äckligt bra och hon är sminkad till oigenkänligt utseende. Rupert kommer in senare i filmen och jag måste säga att han gör en bra rolltolkning men samtidigt är den tidigare Kevin tolkad av Augustus minst lika bra om än inte bättre. Filmen visar på en vidrig sann berättelse om Kevin Lewis uppväxt vilket gör att man äcklas än mer av filmen.

Känsliga tittare bör inte se filmen - den är hemsk! Men samtidigt är det är väldigt bra filmad berättelse...





//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0