Utmaning - Dag 6 Min dag

Min dag Fick sova ut ordentligt idag, vilket jag är glad för. Det var längesen och därför välbehövligt!

Gick upp och gjorde frukost till mig och N, tog med den till sängen och åt den där. Tittade på tv och sen kom Lilldottern o fråga om jag kunde köra henne till kompis - så fick det bli.

Efter några timmar till i sängen gick jag in i duschen och gjorde fotvård och kroppsskrubb. Skönt som tusan - det var nämligen oxå längesen ^^ 

Senare sitter vi (Lilldottern och jag) o väntar på att Stordotterns match ska börja. Mitt ute i ingenstans i UpplandsVäsby har vi hamnat.

På vägen hem från matchen stannade vi på Eldorado och köpte hem pizza istället för att laga till makaronilåda - har ni provat det någon gång? Jag har fått för mig att det är finskt, men så kanske det inte är...

Efter middagen låg vi i en hög alla fyra i våran säng och tittade på tv - mysigt avslut på en skön dag..

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0