Utmaning - Dag 7 Min bästa väns dag

M´s dag börjar med att hon kör bonusdottern till skolan i Vaxholm eftersom pappa i huset är hemma med lilleman som gjort sig illa i foten. Sedan kör hon resten av barnaskaran till skolan i Täby och så hämtar hon upp mig så jag får åka med henne till jobbet ^^

På jobbet har hon möte direkt och sen är det lunch

Efter lunch kommer M till mitt kontor och börjar skälla på mig för att jag är för snäll - till slut får jag ryta åt henne att GÅ ^^ vet att hon bara är omtänksamm men va fan nån måtta får det väl vara ... *tack för omtanken* gillar dig oxå jättemycket  ...

Hon informerar även om att hon kommer åka halv fem från jobbet istället för kvart i eftersom hon ska tillbaka till Vaxholm för att hämta bonusdotter (eller vad det nu var) och vädret lockar inte för att hålla tider ... så jag lär nog sluta en stund tidigare idag ...

Efter att M körde hem mig åkte hon till sina föräldrar och kastade i sig lite mat och sen vidare med sin Stordotter till skolan för att ha ett utvecklingssamtal där.

När M kom hem kan jag tänka mig att hon kela lite med sin lilleman och sen stupa i säng ..

//eVis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0