Boxen igår

körde ett pass efter jobbet på jobbet med E - han hade förmodligen haft en skit dag för han tog ut allt på oss som var där. Såg till att vi fick kämpa som små djur, mycket kickar och gärna mitt i kombinationerna så det blir massor av mjölksyra.

Skönt - idag har jag träningsvärk i underarmarna, kan inte låta bli o undra hur jag ska stretcha bort det?!

Nästa vecka kommer jag inte kunna köra eftersom då är det konferens på torsdagen, men jag ska köra löpning så mycket det går innan vi åker.

Skönt att ha kommit igång med träningen igen efter min vristskada - så nu ska jag bara bli av med hostan helt o hållet så jag kan köra på fullt ut igen!!



Hare bäst

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0