Det svider i mitt hjärta för mina barn


Det finns personer som betyder sååå mycket för mig

Det finns de som inte förstår hur stor påverkan de har i mitt liv

jag vill så gärna klara mig själv

jag vill så gärna vara starkare än någonsin

vem är du som säger att jag ska känna på ett sätt som jag inte gör

vem är du som säger att du ska göra allting bra

vem är du som tror att du kan sudda ut allt som är gjort och sagt

Det svider i mitt hjärta för mina barn

De som inte är starka ensamma

De som är beroende av andras förstånd





Kommentarer
Postat av: Din Farmor

Dufår ett kom ihåg av mig fast jag inte är din Farmor men jag tycker om dig ändå hälsa barnen och Niclas puss och kram

2010-10-12 @ 19:18:46
Postat av: P

Men gumman. Låter jobbigt. Kram till dig från mig! //P

2010-10-13 @ 18:19:45
Postat av: eVis

P det löser sig alltid, alltid, man måste bara hitta styrkan och använda den på rätt saker <3 Tack för omtanken

2010-10-14 @ 13:08:06
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0