GALEN vecka!!

Jösses - jag har jobbat som ett as denna vecka, känns som om allt jag någonsin glömt - det har jag gjort denna vecka + lite till!!

Så nu när helgen kommer så kommer det vara såååå skönt att bara koppla av - i morgonbitti börjar det bra med en helkroppslerinpackning som jag fick av N i presentkort för evigheter sedan, den ska nu inkasseras, efter det ska jag åka till N´s systers jobb och få på vinterdäcken för en korv och en hundring, efter det ska vi försöka hinna med att åka till Berga för att gratulera en kompis som öppnar egen fotvårdssalong ... sen efter det så ska jag koppla av, dricka vin, laga pizza och bara babbla massa skit med S som kommer o stannar över natten hos oss. Det var evigheter sedan så det ska bli supermysigt, hon har ju oxå varit i Spanien precis så vi har massor att prata om.

Känns som om helgen blir lite hektisk den oxå - men på söndag då får jag några timmar för mig själv på kvällen, då ska jag äta glass och titta på film och njuta av tystnaden ^^

Vad ska ni göra i helgen?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0