Hemma!!

Nu är vi hemma igen och det var ju väldigt trist! I morse fick jag slita baken av mig för att skrapa rutorna, hade mössa o vantar på mig för det är ju så förbannat kallt!

Vi har i alla fall haft en underbar vecka i Spanien. Vi bodde på ett ställe som heter Malgrat de Mar och spelade matcherna i närheten hela veckan. Tjejerna kom 3:a i sin grupp, obesegrade i full tid under hela turneringen. Förlorade en straffläggning och sedan vann de matchen om 3:e eller 4:e plats mot ett danskt lag.

Jag och lilldottern kunde åka iväg på en utflykt en dag tilllsammans med några andra familjer - det blev till Tossa de Mar ... de Mar betyder typ stranden kusten .... Jag kommer lägga upp bilder lite senare, har inte fått dem till min dator ännu bara.

Senare i veckan var vi även på Camp Nou och såg Champions Leauge matchen mellan Barcelona och FC Köpenhamn, som Barca vann med 2-0. Har tagit riktigt bra bilder på både Messi och Piké. Vi satt ju praktiskt taget nere på gräset :D

Dagen innan vi åkte hem var vi så inne i Barcelona City - vilken stad! Här krävs det som en annan förälder sa minst en vecka för att känna sig nöjd och att man hunnit se allt man verkligen vill se - inte alls konstigt att de vart nominerade och vinnare som kulturstad för några år sedan.

Som sagt bilder kommer ...

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0