Morgonträning

Har fått in så schyssta rutiner på måndagsmorgonen - går upp 06:00, kastar på mig träningskläder och gör två smothisar, borstar tänderna och greppar träningsväskan.

Går till bussen där jag träffar M och sen kör hon o jag ett pass på gymmet. Hitintills har det bara blivit löpbandet för min del och jag kommer köra på det tills jag känner mig redo att börja köra vikter, men än så länge så är det bandet och löpning som gäller.



Frukost köper vi på vårat fina kafe som vi har i huset där vi jobbar - slänger i mig en äggmacka och en kaffe sen är jag redo för en jobbdag.

Sååå skönt och det är ett underbart sätt att börja dagen på. Samma visa på onsdagar (förutsatt att inget händer)

Vad har ni för rutiner på morgonen?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0