Helgens filmer!!!

Det blev två filmer i helgen - bägge e sånna filmer som jag egentligen inte velat se alls, men vad gör man inte för sin familj <3

Först ut var Robin Hood av Ridley Scott med Russel Crowe, Cate Blanchett, Max von Sydow och Kevin Durand med fler den var definitivt den bästa Robin Hood filmen jag sett och inte alls som jag trodde lik dem andra. Denna var berättelsen om hur Robin Hood blev just Robin Hood... vilket skiljer sig från de övriga filmerna som handlar om vad Robin Hood har gjort. Klart värd att se men man kan vänta tills den kommer på DVD inga supereffekter som kräver sin salong






Efter det vart det kalkon - total kalkon!! Jag brukar inte gilla satir filmer och nu har jag fått bevisat igen att jag inte gör det.

Vi såg Vampires Suck av Jason Friedberg och Aaron Seltzer med okända skådisar för mig som Jenn Proske, Matt Lanter och Chris Riggi. Otroligt dåligt upplägg, filmen är exakt identiskt i handling, bara lama försök till att göra det till komedi istället ... sämsta jag sett på länge.






//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0