Jobbresa

är alltid lite roligt - men jag vet inte, känns som om denna blir jobbigare än vad jag tänkt. Vi kommer få åka runt som jehun och jag hittar då inte. men men det mesta brukar lösa sig.

Planet lyfter ca 17:30 och vi är framme två timmar senare ungefär - då ska vi sen åka bil i en timme och sen är vi framme o kan checka in, förhoppningsvis så kan jag ta mig en skön promenad då. Måste kolla med personalen på hotellet om det är safe att gå ut i området vid den tiden bara - annars får jag släpa med mig mina resekamrater.

kommer i allafall bli cool att kolla in endomondo.com och se hur promenaden blir där ;) haha hoppas det fungerar ...

Älskar endomondo.com - det peppar mig stenhårt att köra ett extra varv då o då ...

Har fått tips på att köpa choklad, prova pommesen och ölen - men i övrigt vet jag inte vad jag ska hitta på för mer roligt. Tänkte införskaffa mig en ny perfym i alla fall

//eVis


Kommentarer
Postat av: P

Mysigt m jobbresa:) hoppas du får roligt:) kram!

2010-09-08 @ 05:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0