Varför är dagarna så olika ...

jag vet faktiskt inte om jag tycker det är så himla bra att alla dagar är så olika.

Idag har jag haft massor av känslor på en o samma gång, ledsen för att jag slutar träna tjejerna, glad för att träffa vänner över lunch, nervös över försäljning på jobbet, äcklad av en supersmutsig kopp i pentryt och euforisk över tanken på mig och hjärtat  vi som har det så bra nu.

Igår var jag bara trött och låg ....det måste ha nåt med sömnen att göra - se mitt tidigare inlägg om mina sömnproblem när hjärtat jobbar.




//eVis

Kommentarer
Postat av: anne

Hej! Jo jag tror på mig själv den här gången ;) för jag vet att jag aldrig kommer finna frid så länge jag äter den där "kemiska personligheten".



Vad fint skrivet av dig om ditt "hjärta".

Att vara så där låg i bland är det svåraste jag vet! Men som du själv fick mig att förstå, så är morgondagen eller efterföljande en ny dag och en ny chans.

Dock..så är jag själv väldigt "blå" i dag och är nästan lika rädd som tidigare att det är bestående.

Men så är det ju inte det!



Samma sak med sömnen för mig, den styr mitt liv verkligen, och det är inte så roligt.

Min Putte jobbar dag 2 veckor och natt 2 veckor. Det rubbar mig jättemycket.



Hoppas ändå att du känner dig lite gladare/bättre snart.



Kram kram från Anne

2008-11-05 @ 18:40:23
Postat av: annika

Skaka av dej och ta nya tag och se framåt med nya ögon men jag förstår dej för jag har haft en liknande dag känslomässigt i dag , man skulle kunna tro att det är fullmåne eller nåt annat konstigt.

Vi får sova på saken och drömma bara söta glada drömmar!!

kramisar

2008-11-06 @ 00:03:17
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0