Surfa Lugnt !

Äntligen så kommer det på papper !!! Något som jag personligen har tjatat om och försökt få föräldrar i min omgivning att förstå och greppa....tidigare har jag skrivit om det här och har även varit med om att barnen mina har fått massa skit via nätet vare sig det är från sina polare eller via olika sökmotorer.

Det värsta är ju när det visar sig att föräldrar inte bryr sig och inte tror att någonting kan hända varesig dem själva eller sina barn.

Nu finns det alltså till och med statligt stöd för detta till en förening som heter Surfa Lugnt dem ska få upp ögonen och kunskapen på alla som vill och behöver få veta vad som egentligen händer bakom internet.

BRAVO !!

//eVis

Kommentarer
Postat av: Sara

Det va på tiden!

Hade en fruktansvärt viktig men jobbig föreläsning om ungdomar idag. Och framförallt unga flickor och vad som händer på nätet.



Det är nog många föräldrar som inte vet! :(



Kram

2009-07-03 @ 22:30:50
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0